سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صفحه نخست

ایمیل ما

لینک آر اس اس

عناوین مطالب وبلاگ

طراح قالب

:: صفحه نخست
::
ایمیل ما
:: لینک آر اس اس
::
عناوین مطالب وبلاگ
::
طراح قالب



آمار بازدید :
:: تعداد بازدیدها:
:: کاربر: Admin



بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 17690



\





پیام مدیریت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، به وبلاگ من خوش آمدید .لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما در بهتر شدن کیفیت مطالب وبلاگ کمک کنید .


یادی از بسیجی فرانسوی

رمز بین من و علی(ع) ابو حیدر است

در گلستان شهدای انقلاب اسلامی، گلهای کمیابی وجود دارند که تنها با تفحص و جستجوی فراوان به چشم می آیند. شهید کمال کورسل نیز از آن گلهای نادری است که به نفس حق باغبان انقلاب اسلامی، در گلستان اسلام ناب محمدی رویید و در معرکه دفاع مقدس پرپر شد. همیشه باید بر این باور یقین کنیم که بسیجی مرز نمی شناسد.

«ژوان» دنبال هدایت بود
یک نفر بود مثل آدمهای دیگر، موهایی داشت بور با ریشی نرم و کم پشت و سنی حدود 17 سال. پدرش مسلمان بود و از تاجرهای مراکش و مادرش، فرانسوی و اهل دین مسیح. «ژوان» دنبال هدایت بود. در سفری با پدرش به مراکش رفت و مسلمان شد.
محال بود زیر بار حرفی برود که برای خودش، مستدل نباشد و محال بود حقی را بیابد و بااخلاص از آن دفاع نکند. در نماز جمعه اهل سنت پاریس، سخنرانی های حضرت امام را که به فرانسه ترجمه شده بود، پخش می کردند. یکی از آنها را گرفت و گوشه خلوتی پیدا کرد برای خواندن، خیلی خوشش آمد و خواست که بازهم برای او از این سخنرانی ها بیاورند.
بعد از مدتی، رفت و آمد «ژوان کورسل» با دانشجوهای ایرانی کانون پاریس، بیشتر شد. غروب شب جمعه ای، یکی ازدوستانش «مسعود» لباس پوشید برود کانون برای مراسم، «ژوان» پرسید: «کجا می روی؟» گفت: «دعای کمیل» ژوان گفت: «دعای کمیل چیه؟! اجازه می دهی ما هم بیاییم! » گفت: «بفرمایید».



کلمات کلیدی :

نوشته شده توسط محمد در یکشنبه 89/9/7

نظرات ()

یادی از بسیجی فرانسوی
مسؤولیتهای بسیج
من دست یکایک شما پیشگامان رهایی را می بوسم
خاطره ی از دوران دفاع مقدس
شکل گیری بسیج و نقش آن در دفاع مقدس
عکس 2
بسیج استراتژی دفاع همه جانبه انقلاب اسلامی
لبخندی بزن ای برادر
دفاع مقدس
شهدا




درباره :محمد
پروفایل مدیر :


صفحه نخست | ایمیل ما | لینک آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | طراح قالب

Powered By wWw.3dman.ir Copyright © 2009 by 8salldefa
Design By : wWw.3dman.ir